balkan.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Vijf weken lang ben ik op reis geweest door een deel van de Balkan. Ik begon in Montenegro, het land van de zwarte bergen, de diepe kloven, prachtige stranden en adembenemende uitzichten. Maar ook het land met een fascinerende historie, een trots volk en de littekens van jarenlange oorlogen. Daarna reisde ik nog verder door Bosnie en Servie en eindigde in Budapest.

Wat kun je lezen?

Op deze blog kun je lezen over Dubrovnik, over gekke backpackers in Kotor, over het mooie strand van Budva, over jongeren in Podgorica, en leegte en schoonheid van de Dormitur en de Tara Canyon, over oorlog en vrede, over waarom Sarajevo zo geweldig is, over een klein zigeunermeisje en een grote kathedraal in Belgrado en over de meest bijzondere tijdsbesteding van Serven.

Op deze geweldige Nederlandstalige site kun je van alles lezen over Montenegro

Wat kun je zien?

Bekijk foto's van mooie stranden, hoge bergen, diepe kloven, leuke mensen en grote steden. Foto's

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Groetjes,

Geert

Reacties

Reacties

J5

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF MAN

heleen

Dobberen op de adriatische zee,
Genieten van de zon,
Mooie eilanden en vergezichten bewonderen,

Het lijkt wel een droom,Geerts droom, maar nu echt.
Geniet ervan!!

vzw HoedGekruid

Als je in de zoekbalk (rechtsbovenaan de homepage) van de website www.hoedgekruid.be de trefwoorden Servië - Bosnië - Albanië intikt, dan vind je wel wat leuks.

Met hoedgekruide groeten,

Filip

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!